پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227857
مديران دولتي مشغول کار انتخاباتند!
تاریخ انتشار : 1395/12/18 09:06:25
نمایش : 1709
مديران دولتي مختلف با وجود منع قانوني مدت‌هاست در حوزه انتخابات و تبليغ براي روحاني فعال شده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هم‌اکنون در دستگاه‌هاي مختلف  دولتي ضمن برگزاري برخي جلسات، مديران براي تبليغ رأي دوباره به روحاني توجيه مي‌شوند. اخيرا برخي مديران دولتي مانند وزراي آموزش و پرورش، کار و رفاه، معاون پارلماني رئيس‌جمهور، قائم مقام وزير کشور و رئيس ستاد انتخابات، رئيس سازمان محيط‌ز‌يست (معاون رئيس‌جمهور)، معاون کل سرپرست نهاد رياست‌جمهوري و ... در جلسه‌اي انتخاباتي با حضور برخي اصلاح‌طلبان و اعضاي فراکسيون اميد درباره انتخابات به تبادل‌نظر و هماهنگي پرداختند.

از ماه‌ها قبل نيز برخي از همين مديران و ديگراني مانند وزير ارتباطات... مشغول حضور در ميتينگ‌هاي حزبي - انتخاباتي هستند. معاون اجرايي رئيس‌جمهور هم مدت‌هاست بدون اعلام استعفا مشغول برخي هماهنگي‌ها است. وي به شکل اعلام نشده اما اعمالي، مدت‌هاست در سمت رياست ستاد انتخاباتي روحاني فعال است.

روزنامه آرمان ديروز نوشت: چندان عجيب نيست که روحاني در انديشه راه‌اندازي ستادهاي انتخاباتي خود باشد... تصور نمي‌شود ترکيب ستاد انتخاباتي روحاني از نظر مشي عملکردي و برنامه‌اي در سال 96 آنچنان تغييري نسبت به سال 92 داشته باشد و شايد تفاوت‌هايي در ترکيب اعضاي آن مشاهده شود و دليلش هم اين است که اعضاي دولت در صورت حضور در ستاد انتخاباتي دکتر روحاني بايد از سمت‌هاي خود در دولت استعفا دهند که در اين صورت تعداد زيادي از اعضاي کابينه ديگر حضور در دولت نخواهند داشت که روحاني به خوبي مي‌داند اين امر به ضرر برنامه‌هاي پاستور براي مردم است. نخستين بار وزير ارتباطات يعني محمود واعظي بود که گفت: «ستاد انتخاباتي آقاي روحاني به رياست آقاي شريعتمداري تشکيل خواهد شد.» پس از او علي جنتي از حضور دولتمردان در ستاد انتخاباتي روحاني خبر داد و گفت: «محمد شريعتمداري، رئيس ستاد انتخاباتي حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در انتخابات رياست‌جمهوري 96 مي‌شود.»

آرمان مي‌افزايد: «اکنون پيش‌بيني مي‌شود که «محمود واعظي» هم که وزير ارتباطات است به ستاد روحاني بپيوندد و با کرسي وزارت خداحافظي کند. البته اکبر ترکان هم به احتمال زياد راهي ستاد روحاني خواهد شد.

محمدرضا نعمت‌زاده رئيس، اکبر ترکان قائم مقام، علي يونسي مسئول کميته اقوام و مذاهب، محمدباقر نوبخت سخنگو و محمد سلطاني‌فر رئيس کميته تبليغات و رسانه ستاد انتخاباتي روحاني در سال 92 بودند که هر يک از آنها مسئوليتي در دولت يازدهم برعهده گرفتند».

کيهان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html